Saturday, January 18, 2014

Salutare :)



Acesta este micul meu blog , voi scrie pentru voi daca veti fi interesati .



Sunt pasionat de fotografie dar nu pun foarte mult suflet in chestiia asta , este un hobby .
Cu un DSLR NikonD3100 , eu zic ca-mi fac treaba ok . Mai intru si putin in PhotoShop si acolo este buba .
Nimeni nu stie cat de greu este si cat de complex este sa faci o fotografie sa arate bine , sunt incepator si odata cu anii imi voi imbunatatii tehnica de a fotografia si cea in PhotoShop .
              Am inceput sa fac poze colegilor si sa fac "experimete" pe ei , dar nu in sensul rau .
                        Ei ma vor ajuta cu chestiia asta si voi fii recunoscator pe viitor .
                                                                 Multumesc :)

No comments:

Post a Comment